Press "Enter" to skip to content

FAQ

Jak mogę rozpocząć współpracę z firmą BJ Invest?
W celu nawiązania współpracy, proszę wypełnić znajdujący się na naszej stronie formularz aplikacyjny, bądź skontaktować się z nami mailowo (biuro@bjinvest.pl) lub telefonicznie (95 749 7777).

Czy za pośrednictwo pracy pobierane są jakieś opłaty?
Absolutnie nie, nie pobieramy od kandydatów żadnych opłat za pomoc w poszukiwaniu pracy.

Z jakich krajów pochodzą wasze oferty?
Współpracujemy z licznymi krajami Europy Zachodniej, w tym przede wszystkim z Niemcami, Holandią, Wielką Brytanią, Irlandią i Szwecją.

Czy oferujecie pracę w Polsce?
Tak.

Na jakie oferty mogę liczyć?
Większość naszych ofert dotyczy pracy tymczasowej – rekrutujemy opiekunów, pracowników produkcyjnych, kierowców, monterów, osoby zajmujące się zbiorami owoców i tym podobne. Zdarzają się jednak oferty pracy stałej, a także oferty skierowane do specjalistów.

Jak długo będę czekać na ofertę?
Jest to kwestia indywidualna – zależna zarówno od ofert, jakie obecnie posiadamy, jak i Państwa kompetencji.

Czy to legalna praca?
Jak najbardziej. Pracownicy BJ Invest zatrudniani są w oparciu o umowę

Czy będę ubezpieczony?
Tak. Nie tylko odprowadzamy za Państwa składki na ubezpieczenie zdrowotne do ZUS, co oznacza, że są Państwo objęci opieką medyczną w Polsce – w przypadku wyjazdu za granicę otrzymujecie też Państwo kartę EKUZ, która uprawnia Państwa do korzystania z opieki medycznej we wszystkich krajach Unii Europejskiej.

Jak długo trwa wyjazd?
Jest to zależne od oferty,  naszym celem jest dostosowanie warunków zatrudnienia zarówno do potrzeb naszych klientów, jak i Państwa oczekiwań.

Ile mogę zarobić?
Zależy od oferty.

W jaki sposób organizowane są wyjazdy za granicę?
W zależności od oferty albo sami zapewniamy Państwu dojazd na miejsce albo pomagamy w zorganizowaniu dojazdu. Koszty są albo pokrywane przez Państwa pracodawcę albo odliczane od Państwa pierwszej wypłaty.

Czy pobierane są opłaty za zakwaterowanie?
Wszystko zależy od konkretnej oferty. W przypadku niektórych zawodów (na przykład opiekunki), koszty zakwaterowania i wyżywienia pokrywane są w całości przez naszego klienta. Przy innych profesjach najczęściej koszty zakwaterowania odliczane są od Państwa tygodniowej lub miesięcznej pensji.

W jakiej walucie otrzymam wynagrodzenia?
Tą kwestię poruszamy podczas podpisywania umowy i pozostawiamy ją do Państwa wyboru.

Czy muszę znać jakiś język obcy?
Wszystko zależy od oferty. W przypadku niektórych zawodów komunikatywna znajomość angielskiego bądź niemieckiego jest wymagana, ale niektóre z naszych ofert nie zawierają żadnych wymogów co do języka obcego.

Czy muszę mieć prawo jazdy?
Nie. Przy części naszych ofert oczywiście istnieje taki wymóg, ale znajdziecie Państwo także wiele innych, w których on nie figuruje.

Czy muszę mieć jakieś doświadczenie zawodowe?
W przypadku zdecydowanej większości naszych ofert – nie. Wyjątek stanowić będą stanowiska specjalistyczne, jednak przy każdym ogłoszeniu mogą Państwo znaleźć szczegółowe informacje o tym jakie wymogi ma wobec kandydatów nasz klient.

Czy mogę liczyć na Państwa pomoc także po rozpoczęciu pracy?
Naszym zadaniem jest nie tylko przeprowadzenie Państwa przez proces rekrutacji, ale też służenie wsparciem w trakcie trwania pracy. Przy podpisywaniu umowy otrzymacie Państwo kontakt do opiekuna, z którym będziecie Państwo mogli kontaktować się w przypadku jakichkolwiek wątpliwości, nieprawidłowości czy też zwyczajnej chęci rozmowy.

Mojego pytania nie ma na liście.
Serdecznie zapraszamy do zadania nam go w formie mailowej biuro@bjinvest.pl lub telefonicznej 95 749 7777.